torsdag 6. mai 2010

"Gammle" LOer

Heisann :)
Det er en stund siden jeg har laget en LO nå, men jeg har mange "gammle" LOer som ikke har blitt vist fram. Så siden jeg har nettopp fått meg en blogg så tenkte jeg å vise de her.

Jeg beundrer virkelig LOene til Hege, så da jeg fant denne måtte jeg bare lifte den. Jeg vet det er en skrivefeil der. Det skal stå "Friends";) Men det er veldig typisk meg å skrive feil. Hehe :)

Denne er laget etter en steg for steg oppskrift på en vintage LO av Anne Kristinescrapping.no.

Her er to LOer om minner fra sommerferien i Berlin 2009.


To LOer fra sommerferien 2009


Tusen takk før besøket og ha en flott dag videre :)

10 kommentarer:

  1. Flotte Loer du har laget.

    SvarSlett
  2. Gurimalla så flink du er da!!! Masse lekkert inne i bloggen din, så her skal jeg bli følger slik jeg får med meg nyheter fra deg;)
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
    Setter alltid stor pris på det!
    Klem

    SvarSlett
  3. Må legge meg til som følger jeg også. Sier som Synnøve; du er jammen flink!! Gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  4. Du kan godt få lov til å sende meg det bildet av oss hos May Linn :)

    SvarSlett
  5. Du er helt rå å scrappe XT ! :)

    SvarSlett
  6. Siri Elisabeth Sortland7. mai 2010 kl. 18:19

    Utruli flinke du!:-D

    SvarSlett
  7. Du er så utrolig flink du ^^ Er så gøy å scrappe med deg (y)

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!!
    Så mange flotte LOèr du lager!! Mange nydelige detaljer du har fått med!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  9. Så masse fint du lager!
    Den øverste LO-en her var knallstilig:)

    SvarSlett
  10. Det står "frinds" på en LO!

    SvarSlett