mandag 3. mai 2010

2 kort

Hei igjen :)
Her kommer to kort jeg har laget. Begge er blitt gitt vekk til bursdager.

Det rosa kortet er et Magnolia - Tilda with Rose stempel fargelagt med ProMarkers og påført glitterlim. Tekststempelet er fra Kreativ Hobby. Arkene og blomstene er jeg usikker på hvor de kommer fra. Bladene er fra QuicKutz, og er stanset ut med Cuttlebug. Sømmen er sydd på maskin. Tilslutt er hele kortet sprayet med Glimmer Mist-Iridescent Gold.



Stempelet fra dette kortet er fra Sarah Kay-A lollipop for Suzan, og fargelagt med Distress refill ink. Jeg synt dette stempelet er bare så søtt. Arkene er fra Maja Design-Mina Vänner Carina. Kirsebærblomsten, charmsen og pebblesen er kjøpt på HobbyHimmelen. Sommerfuglene er fra Karen Marie Klip. Det er en Prima swirl. Sømmen er håndsydd.


Tusen takk for besøket :)

20 kommentarer:

  1. Wow, så nydelig det blå kortet var! Rålekkert!

    SvarSlett
  2. Det blå kortet var nyyydelig!

    SvarSlett
  3. Herremin så dyktig du er! Kjempeflink. Dette er jo nydelig fargelagte stempeltrykk, flotte oppsett og stilig med sømmen!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blogg. Nydelige kort du lager.

    SvarSlett
  5. Denne her var jo kjempe lekker , så mange fine kort du lager da er imponert , grattis med blogg kommer gjerne på besøk

    SvarSlett
  6. Så flotte kort! Elsket det blå kortet, utrolig nydelig, og knallflott opsett.

    SvarSlett
  7. Hei! Gratulerer med ny blogg.
    Så flotte kort du lager! Jeg likte spesielt det blå kortet - det var aldeles nyyydelig malt! Fin fargekombinasjon, flott med alle panelene og masse nydelig pynt!
    Anne :)

    SvarSlett
  8. Nydelige kort begge 2. Du er kjempeflink til å fargelegge! Lekker pynting også.

    SvarSlett
  9. gratulerer med blogg:) flotte kort:) dette er nok ikke siste gangen jeg er her inne på titter:)

    SvarSlett
  10. Kjempefine kort! Lykke til med bloggen!

    SvarSlett
  11. Så nydelige kort du lager! Gratulerer med blogg!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med egen blog. Det er fine kort du har lagt ud.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med blogg! Du lager noen kjempeflotte ting. Har lagt meg til som følger eg. Ta gjerne en kikk inn i min blogg, hvis du vil :)

    SvarSlett
  14. Så nydelige kort:)
    Grattis med blogg:)

    SvarSlett
  15. Så vakre kort du lager.

    SvarSlett
  16. Gratulerer med blogg:) Dette kortet var bare helt nydelig!

    SvarSlett
  17. Nydelige kort !! :) Du er kjempe flink, XT !!

    SvarSlett
  18. Du vet virkelig hvordan en lager kort :D Gleder meg til neste innlegg (y)

    SvarSlett
  19. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha... amei!
    Seu trabalho é delicado e encantador...
    Você é muito talentosa... parabéns!!!
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    SvarSlett
  20. Du verden så flott fargelagt dette motivet var. Og hele kortet var jo bare så lekkert!

    SvarSlett